به نسخه آزمایشی وب‌سایت آثار خوش آمدید
Subtraction
تنظیمات سایت
reset close
حالت شب
حالت تاریک حالت روشن
تغییر رنگ‌های سایت

مهد کوک

رياض أطفال

لبیایید با هم یک سفر آموزشی الهام‌بخش و هیجان‌انگیز را آغاز کنیم، در حالی که از طریق یک کتابخانه غنی و متنوع از منابع آموزشی به کاوش در زمینه‌های جدید دانش و مهارت‌ها می‌پردازیم. با ارضای کنجکاوی فکری‌تان، مهارت‌های تفکر انتقادی و تحلیلی شما را به روش‌های نوآورانه پرورش می‌دهیم، و به شما فرصت رشد تحصیلی و اجتماعی را به طور همزمان می‌دهیم..

دروس موجود در این کلاس

موضوع مهدکودک

program Detail

مهد کوک

1 مواد 120 سخنرانی
  • وصول مدى الحياة
  • اختبارات تصنيفية
  • شهادة إتمام
توضیحات
چه چیزی یاد می‌گیرید
برنامه مطالعاتی

توضیحات

مرحله مهدکودک یک پایه اساسی تشکیل می‌دهد که کودک را برای کسب تمامی تجارب شناختی، جسمی، اجتماعی، ورزشی، زبانی، ارزشی، زیبایی‌شناختی و علمی آماده می‌کند، که این‌ها برای یادگیری او هنگام ورود به مدرسه ضروری هستند. این از طریق برنامه درسی مبتنی بر موضوعات در واحدهای آموزشی یکپارچه که به ویژگی‌های کودکان پاسخ می‌دهند و بازی و فعالیت‌ها را به‌عنوان استراتژی اصلی در آموزش به‌کار می‌برند، محقق می‌شود، که این فرصت را فراهم می‌کند تا نتایج یادگیری را در زمینه‌های زندگی واقعی که کودکان با آن‌ها آشنا هستند، به دست آورد..

چه چیزی یاد می‌گیرید

دانش آموز در این کلاس موارد زیر را خواهد آموخت::

    در حوزه دینی و اخلاقی، شما خواهید آموخت: نمونه‌هایی از خلقت خدا، اصول خانواده‌نامه پیامبر محمد (ص)، تلاوت برخی آیات کوتاه و عبادت‌هایی که مسلمانان انجام می‌دهند. در حوزه زبانی، شما خواهید آموخت: آداب شنیدن و صحبت کردن با دیگران، نحوه تلفظ صحیح صداهای حروف، خواندن برخی کلمات پرکاربرد و تکراری، خواندن نام رنگ‌ها، غذاها و حیوانات از طریق تصاویر و نحوه نوشتن حروف. در حوزه احساسی-اجتماعی، شما خواهید آموخت: تفاوت بین رفتارهای قابل قبول و غیرقابل قبول، چگونه احساسات مختلف (حزن، شادی، خشم) را به طور کلامی و رفتاری ابراز کنید، تعامل با همسالان و ساخت دوستی‌ها. در حوزه شناختی، شما خواهید آموخت: توانایی تمایز اشیاء با استفاده از حواس خود، قسمت‌های بدن، نام‌های سبزیجات، میوه‌ها و حیوانات خانگی، همچنین گیاهان، مفهوم آب و هوا، اهمیت تمیزی و سه حالت ماده. در حوزه دانش ریاضی، شما خواهید آموخت: اعداد و شمارش، نحوه اندازه‌گیری، فهرست روزهای هفته و نامگذاری برخی اشکال هندسی. در حوزه دانش اجتماعی و ملی، شما خواهید آموخت: مفهوم خانواده و اجزای آن، برخی مشاغل، مفاهیم مکان و جغرافیا و در زمینه موسیقی و هنر، در آوازخوانی، نقاشی و مدل‌سازی با گل شرکت خواهید کرد.

برنامه مطالعاتی

تعداد کلاس‌ها: 120

تعداد کلاس‌ها در سال تحصیلی: 120

شروع سفرتان برای دستیابی به اهدافتان

سفر اهم از مقصد است. به همین دلیل ما محیط یادگیری تعاملی ارائه می‌دهیم که شما را در هر مرحله از آموزش خود با گواهی‌نامه‌های بین‌المللی اعتباری پاداش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا به اوج‌های جدید از برتری و نوآوری برسید.
Subtraction image

شروع سفرتان

ثبت‌نام برای سفر آموزشی هیجان‌انگیز

انتخاب مرحله تحصیلی

اینجا شما می‌توانید ادامه آموزش آنلاین را پیگیری کنید یا از ابتدا شروع کنید

شروع یادگیری

درس گرفتن با نرمی مدت خودتان, بازی, تحصیل و شرکت در گفتگوها با هم‌دانشجویان

پیگیری پیشرفت شما

یادگیری مؤثر نیازمند نظارت خود بر بالا بردن مهارت‌های هدفمند است

دریافت گواهی‌نامه اعتباری

نوآوری و توسعه برای دستیابی به اهداف

در آثار

ما به شما در راهنمایی و پیگیری موفقیتتان کمک می کنیم
آموزش رایگان برای تمام سطوح از پیش دبستانی تا آموزش عالی
ارائه تعاملی مواد آموزشی برای افزایش مهارت های دانش آموز
ما گواهینامه های اعتباری برای آینده شغلی شما فراهم می کنیم
اﻟﻤﺘﺼﻔﺢ اﻟﺬﻱ ﺗﺴﺘﺨﺪﻣﻪ ﻏﻴﺮ ﻣﺪﻋﻮﻡ.

اﻟﺮﺟﺎء اﺳﺘﺨﺪاﻡ ﺃﺣﺪ اﻟﻤﺘﺼﻔﺤﺎﺕ اﻟﺘﺎﻟﻴﺔ Chrome, Firefox, Safari, Edge. ﺗﺤﻤﻴﻞ ﻣﺘﺼﻔﺢ ﻣﺪﻋﻮﻡ

×